4 lipca 2012
13:11
Info
ARCADE AUDIO Sp. z o.o. ul. Galicyjska 2
32-091 Michałowice k/Krakowa
Test Orange Crush Pix 100BXT w Infomusic.pl
Jako że nie jest to pierwszy sprzęt firmy Orange, który mam przyjemność testować na łamach Infomusic.pl, nie będę tym razem nawiązywał do historii tej marki. Zainteresowanych odsyłam do artykułu o Orange Crush 25BX, w którym to znaleźć można kilka zdań z dziejów firmy Orange.
W poniższym teście zaprezentuję Wam inne
combo z całej serii Crash'ów, a dokładnie
Orange Crush 100BXT.
combo z całej serii Crash'ów, a dokładnie
Orange Crush 100BXT.
Ogólnie wrażenie
Jak już wspomniałem jest to combo, czyli coś w rodzaju „Wash&Go” tylko dla muzyków. Wzmacniacz i kolumna w jednej wspólnej obudowie. Na wielu forach internetowych toczy się odwieczny spór o zaletach i wadach takiego rozwiązania w porównaniu do zestawu złożonego z osobnej kolumny i wzmacniacza. Po kilku wiosnach w tej branży doszedłem do kilku swoich wniosków na ten temat. Otóż zaletą pieców „combo” jest ich kompaktowy charakter. Mamy jeden sprzęt w komplecie i gramy na nim jeśli odpowiada nam brzmienie. Przeznaczeniem combo basowego jest raczej użytkowanie go w sali prób, w domu, lub podczas niewielkich koncertów, gdzie łatwość transportu i wspomniana kompaktowość ma duże znaczenie.
Jest jednak wielu muzyków, którym nie odpowiada brzmienie takich czy innych głośników montowanych seryjnie w „combo”. Zaprzęgają do wzmacniaczy bardzo różne kolumny, których cechy spełniają ich oczekiwania. Nie od dziś wiadomo, że kolumna w osobnej obudowie jest w stanie wygenerować większą moc przy zachowaniu wszystkich walorów brzmieniowych. W wielu wypadkach do np. nagrań wystarczy nam tylko wzmacniacz, a kolumna może zostać w domu. Użytkownicy pieców combo muszą w takim wypadku dźwigać komplet. Etc. Jedno jest pewne – combo jest tańsze, a to w obecnej sytuacji ekonomicznej jest to ważny argument.
zapraszam do lektury całego testu
Gdzie kupić?
Orange Amps
www.orangeamps.com
Dystrybucja w Polsce:
Sklepy muzyczne > Orange Amps rozwiń listę sklepów
reklama