RME Digiface AES - Interfejs Audio USB 2.0

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Digiface AES to profesjonalny, zasilany z magistrali 14-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs USB 2.0 z 2 uniwersalnymi analogowymi kanałami wejściowymi mikrofonowymi/liniowymi i 4 analogowymi kanałami wyjściowymi (2 x XLR, jedno wyjście słuchawkowe TRS) uzupełniającymi jego sekcję cyfrowych wejść i wyjść. Dzięki doskonałemu zestawowi złączy cyfrowych, SteadyClock FS, w pełni samodzielnej pracy i wbudowanemu korektorowi parametrycznemu Digiface AES wyróżnia się jako doskonałe rozwiązanie typu „wszystko w jednym” do nagrywania i odtwarzania źródeł cyfrowych i analogowych, a także wszechstronnego odtwarzania/monitorowania za pośrednictwem TotalMix FX.


Zasilanie przez USB w połączeniu z wszechstronnością analogowych wejść/wyjść

Na głównych wejściach RME wykorzystuje sprawdzone przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR z interfejsu Babyface Pro FS. Dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 75 dB regulowany co 1 dB (w tym także tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowo niski poziom szumów – EIN), jak również zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie sygnału.


Z tyłu urządzenia Digiface AES znajdują się 2 symetryczne wyjścia analogowe (męskie XLR) do podłączania wzmacniaczy mocy, aktywnych monitorów lub do nagrań. Wyjście słuchawkowe umożliwia dodatkowe i niezależne monitorowanie w wysokiej jakości, zapewniając wystarczającą moc wyjściową i głośność na słuchawkach o wysokiej i niskiej impedancji.


Wszechstronne możliwości wykorzystania wejść i wyjść cyfrowych

Kompleksowy zestaw cyfrowych wejść/wyjść, skupiony wokół wejścia i wyjścia AES/EBU na złączu XLR, obejmuje również koncentryczny SPDIF, optyczny SPDIF lub 8-kanałowy ADAT. Wszystkie wejścia/wyjścia mogą być używane jednocześnie, dzięki czemu zamieniają urządzenie w uniwersalny interfejs do wszystkiego, który odbiera i wysyła wszystkie popularne cyfrowe formaty audio. Zintegrowany konwerter częstotliwości próbkowania (SRC) można przełączyć na jedno z trzech wejść, aby rozwiązać problemy z taktowaniem i dostosować się do innych częstotliwości próbkowania. Dzięki temu urządzenie może być np. zsynchronizowane z zegarem AES z głównego źródła i jednocześnie niezależnie odbierać sygnał SPDIF. Pakiet uzupełnia wejście/wyście MIDI, które jest dostępne za pomocą dołączonego kabla rozgałęźnego.


W pełni niezależna funkcjonalność

Wygodny i bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji urządzenia bezpośrednio z panelu przedniego. Cztery przyciski, enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia.


W pamięci wewnętrznej można zapisać sześć różnych konfiguracji urządzenia. Dzięki nim interfejs przekształca się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego wciśnięcia przycisku, co jest szczególnie przydatne w trybie samodzielnym. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany zewnętrznie poprzez MIDI.


W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów

Digiface AES zawiera również potężny cyfrowy mikser pracujący w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne krosowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzania do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i wszechstronny routing.


TotalMix Remote zwiększa moc interfejsów RME przez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.


RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom. Ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest uzależnione od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.


‌Wejścia analogowe

Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR

  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
  • Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 65 dB
  • EIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB

Wejście TRS 1-2

Jak XLR, z wyjątkiem:

  • Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz

DA, Wyjście liniowe 1-2

  • Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Impedancja wyjściowa: 300 Ω

DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8)

jako DA, z wyjątkiem:

  • Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Impedancja wyjściowa: 5 Ω
  • Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
  • THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%

MIDI

  • 1 x we/wy MIDI poprzez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe)
  • Izolowane galwanicznie przez optoizolator
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji zwykle poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia

Cyfrowe

  • Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, AES, SPDIF, ADAT
  • Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz)
  • Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: od 28 kHz do 200 kHz

Wejścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Optyczny ADAT

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
  • Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)

SRC

  • Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
  • 2 kanały, od 32 do 192 kHz
  • Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
  • THD+N: -139 dB
  • Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
  • Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz

Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Impedancja wyjściowa: 5 Vss
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992-4
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Impedancja wyjściowa: 0,7 Vss
  • Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

ADAT

  • 1 x TOSLINK
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/ 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity / 192 kHz

Ogólne

  • Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub za pomocą zasilacza zewnętrznego
  • Typowy pobór mocy: 3 W
  • Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 250 mA (3 W)
  • Wymiary (SxWxG): 215 x 44 x 130 mm
  • Waga: 880g
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
Copyright © INFOMUSIC 2016
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz